Mystery Mailing Warszawa – Badanie metodą Mystery emailing

Obszary badania metodą Mystery Mailing

Badanie przeprowadzane jest w celu oceny jakości obsługi Klienta drogą poczty elektronicznej lub innych form komunikacji elektronicznej np. Skype, Gadu Gadu, Viber.

Ocenie podlega:

  1. Możliwość wysłania wiadomości bezpośrednio na wskazany na stronach internetowych adres lub za pośrednictwem formularza kontaktu, sprawdzeniu podlega kwestia dochodzenia do adresata wiadomości e-mail (np. czy wiadomość nie została dostarczona).
  2. Czas udzielenia odpowiedzi na wiadomość e-mail,
  3. Czy odpowiedź na wiadomość e-mail jest wyczerpująca i na temat czy pracownik posiada umiejętności rozwiązania problemu klienta
  4. Czy język osoby odpowiadającej na wiadomość e-mail jest prawidłowy
  5. Badana jest wiedza na temat produktów
  6. Badamy kulturę językową
  7.  Czy wiadomość jest poprawna stylistycznie, gramatycznie i ortograficznie.
  8. Czy napisana wiadomość jest zgodna ze standardami firmy (stopka, podpis, stanowisko itp.).

Etapy przeprowadzania badania metodą Mystery Mailing:

  1. Opracowanie metodologii;
  2. Przygotowanie scenariuszy rozmów;
  3. Przeszkolenie Tajemniczego Klienta;
  4. Przeprowadzenie badania;
  5. Sporządzenie raportu wraz z rekomendacjami.

Zapraszamy do współpracy!
tel. 608039933
biuro@caril.edu.pl